teisipäev, 10. mai 2016

Kõik on hästi!

Käisin täna oma juhendajaga kohtumas, sest mul oli ühele dokumendile tema allkirja vaja (põhimõtteliselt ei saagi ma ülikoolis ilma oma juhendaja allkirjata midagi teha, seda Jaapani bürokraatiat küll!). Juhendaja küsis, kas mul on kõik hästi. Ütlesin muidugi, et jaa-jaa, kõik on hästi, aga ma kahtlustan, et see kukkus välja umbes niimoodi:
Ilmselt kukkus niimoodi välja, sest mu juhendaja vaatas mind kuidagi nagu murelikult ja ütles siis, et pea vastu või midagi selles vaimus. Väga tähelepanelik temast (või oli mu liimist lahti olek tõesti nii silmaga nähtav?)

Lõpetuseks mõned sünged muusikavideod, sest hetkel pole ma väga verbaalses meeleolus (kunstilises vormis on kurbus ja meeleheide täiesti söödavad, kas pole?)







Nüüd sai küll depressiivne! OK, üks naljakas video ka (aga selle üle oskavad naerda vist küll vaid BUCK-TICKi fännid)










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar