teisipäev, 8. märts 2016

To be continued... kurisumasu in Tokyo


Nüüd on seis selline, et mu talvisest Jaapani-tripist on rohkem aega möödas kui järgmise Jaapanisse-minekuni aega järele jäänud. Täpsemalt: eelmisest Jaapanis-käigust lahutab mind kaks kuud, järgmisest vaid kolm nädalat! Kas mul on ettevalmistused tehtud? Ei, ei ole! Olen oma ettevalmistustega kohutavalt graafikust maas! Sellises olukorras soovitatakse tavaliselt koostada plaan ja panna kirja kõik tegemist vajavad asjad – et kaoses korda näha või midagi. Noh, ma panin kirja... see nimekiri näeb välja nagu mingi viisaastakuplaan! OK, võib-olla ma liialdan, aga poolaastaplaani mõõdu annab küll välja.

Tegelikult on mul seekord isegi päris mõjuv põhjus, miks ma omadega nii graafikust maas olen (ühtlasi, miks ma oma talvise reisi muljeid pole blogisse kirja saanud). Nimelt käisin ma kuu aega tagasi silma laseroperatsioonil (KSA Silmakeskus, Flow protseduur – kellele see midagi öelda võib). Nii et praegu vaatan arvutiekraani täiesti oma silmadega, ilma prillide või kontaktläätsede abita. Võiksin nii protseduurist kui ka lühinägeliku raskest elust lausa omaette postituse kirjutada, aga hetkel ütlen vaid nii palju, et sellest laseroperatsioonist (rangelt võttes küll mitte "operatsioonist", vaid protseduurist, kuna uuema tehnoloogiaga ei tehta silma ühtegi lõiget – kõik toimub võluväel!) olin unistanud umbes alates päris varasest lapsepõlvest, kui mul üldse lühinägelikkus diagnoositi (oi kuidas ma ei tahtnud prille kanda! võiksin kirjutada terve postituse ainüksi sellest, kui väga ma EI tahtnud prille kanda). Selle unistuse täitumiseni on kulunud umbes pool mu praegusest elueast, seitse paari prille, lisaks kes teab mitu paari kontaktläätsi (kui saaks nüüd selle raha tagasi, eksole). Olin vahepeal selle unistuse peaaegu maha matnud, kuna pika ootamise peale oli lühinägelikkus ikka päris-päris kangeks läinud (numbreid ma ei avalda, sest siis hakkavad inimesed ahhetama, et kuidas ma ikka nii "pime" sain olla – et kuidas ma niimoodi üldse elada suutsin?! Normaalse nägemisega inimestel on lühinägelikkusest väga vildakad arvamused). Igatahes, vastupidiselt mu enda negatiivsetele ootustele, kvalifitseerusin ma protseduurile! Protseduur ise oli kiire ja valutu (laser töötas kummalgi silmal vaid 20-30 sekundit, mille vältel ma ise ei tundnud absoluutselt mitte kui midagi), küll aga nõudis protseduuri-järgne paranemine pisut aega ja kannatust, sest 100%-nägemine ei saabu kohe, vaid tasapisi (maksimaalne nägemine saabub alles 3-4 kuu pärast) ja esimesed paar nädalat peale oppi silmadega väga tööd teha ei saa. Ühesõnaga, see oli minu väga mõjuv põhjus, miks ma blogi uuendamisel nii laisk olen olnud. Ja miks ma oma Jaapani-ettevalmistustega graafikust maas olen. Aga arvestades, et selle opiga täitus mu kõige pikemaaegsem unistus üleüldse, siis loomulikult ma ei kahetse!

Vaatamata sellele, et pean oma viisaastakuplaani kuidagi kolme nädalaga ära täitma, ei raatsi kuidagi ka oma talvise reisi muljete kirjutamist pooleli jätta. Seda enam, et mu reisi kõige eredematest momentidest pole ka mingit fotosalvestust – nagu öeldud, laividel pildistada ei lubata. Niisiis võtan endale eesmärgiks enne 1. aprilli vähemalt kõik oma reisi live-kontserdid ära raporteerida. Õnneks (või vist siiski kahjuks?) neid nii väga palju polegi: peale exist†trace'i veel vaid viis laivi, pluss üks bändi-fännide kohtumisüritus. Omamoodi huvitav on aga see (khm, "huvitav"... võib-olla oleks õigem sõna siiski "traagiline"), et nende väheste laivide sekka sattus ka mu elu kaks kõige katastroofilisemalt ebaõnnestunud kontserdikülastust. Ühe saatsin mööda põrandal tukkudes, teisele saabusin pooleteisetunnise hilinemisega... (ise veel ekstra laivide pärast Jaapanisse sõitnud, eksole!) Neist oma elu kahest suurimast kontserdi-fopaast pean küll kirjutama, sest muidu aastate pärast ei usuks vist ise ka, et see kõik nii oli. Samuti poleks aus, kui ma ei ütleks midagi oma reisi kõige vingema päeva kohta, kui mul oli haruldane võimalus kohtuda samal päeval kahe oma kõige lemmikuma bändiga (praeguse seisuga hoiab see ka aasta parima päeva tiitlit).   

Ühesõnaga, blogi is to be continued. Kõigele vaatamata.

Ah mis, et ühtegi fotot ega muusikavideot polegi? Pilte ma tõesti eriti teha ei oska, aga youtube'i kasutamises olen meister. Nii et väikeseks laivi-reportaažide treileriks verivärske exist†trace'i muusikavideo (alles eile avaldatud). Ma olen nii laulust kui ka videost täiesti vaimustuses. Mulle endale on see ühtlasi meenutuseks detsembrikuisest  exist†trace'i laivist, kuna esimest korda kuulsin seda laulu just tollel laivil (võimalik, et see oligi "Dream Rideri" esmaesitlus).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar